2009年9月10日星期四

YBlog: 向你致敬

受KT媽既影響
自小家中電視就只有翡翠台同明珠台
無知的我直到小學
跟同學仔傾起先知
原來香港有另一個電視台叫亞洲電視

我是一個不節不扣既無記粉絲
呢個星期睇到大陸噤對香港記者
好嬲啊

其實我對政治係零認識, 亦唔喜歡
不過學KT媽話齋
我唔理甚麼新聞自由甚麼政治動機
總之打人就唔岩
總之打記者就唔岩
總之打無線記者就唔岩

摘引自無線討論網: http://forum.tvb.com/viewtopic.php?f=20&t=56346
希望自己是最後被打港記者
因採訪烏魯木齊暴亂遭武警打傷的無綫記者林子豪及攝記劉永全,昨晚安全返抵香港。雖然已事隔一日,但林子豪遭公安打傷的身體仍隱隱作痛。他希望自己是最後一個被打的香港記者,日後不會再有其他新聞工作者遭受暴力對待。
林子豪及劉永全昨晚 9時許返抵香港,無綫新聞部副總監袁志偉到場接機。袁志偉說兩人被打後,一直未診治,所以會即時安排他們到醫院驗傷;兩人並即場展示他們身上被打傷的地方。
林子豪接受訪問時說,前日被武警用棍毆打肩膀後,昨晚肩膊和頸仍覺痛楚,特別是頸部。「家(條頸)㩒落去都覺得痛,同埋唔可以昂後個頭太多。」
雖然今次因採訪被打傷,但林子豪表明,只等身體證明沒有大問題,就會再投入採訪工作,「我身體好番少少,就會投入番駐京嘅工作」。

「佢哋應有個交代」
內地有關部門至今沒有交代事件,林子豪認為:「究竟佢哋對一啲嚟內地採訪嘅人係點處理,佢哋應該有一個交代。」現在唯一希望,就是自己是最後一個被內地執法人員打傷的記者。


之後又見到蘇敬恒既報導

見到無線記者既專業同個人修養
好想係度對敬業教業的無線新聞部仝人致敬

我地成日話香港狗仔隊喜歡炒作
我覺得點都比唔上大陸既高官吧

古詩有云: 『本是同根生,相煎何太急!』
武警們高官們
停一停諗一諗啦
大家都係中國人啊

本網誌只反映網主及個別參與人既個人意見
為免被人炸blog
此網誌不設回應言