2008年3月2日星期日

Boston隨影+NBA睇波記

02March 2008 (Sunday)

晚上去睇 Boston Celtics game
為免出出入入
就係波士頓市內hea下, 等入場喇
去完教堂

我地左去Quincy Market, Faneuil Hall一帶
 

 
 
影下相, 扮下遊客
雖然天氣有點大風同凍
但都不失為有太陽
都有唔小人流架

見時候早
就再行埋落去我地想去好耐
有波士頓小意大利之稱既North End

行左一陣
順便食埋飯(下一篇至講晚飯)

食飽就開始行過去會場喇
都好近, 幾個街口
行十分鐘度就到啦
今次坐好近呀

坐第五行,
我地都未試過咁近睇架
連記者都見得一清二楚

雖然就係坐係對方既banch位
但都無損我地既高漲心情

當然喇因為賽果係我地贏呀嘛
最緊要係同老公仔影到一張好close既偶像相
 

你又估下圖中邊個係佢偶像呀?

覽閱指數為

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言