2007年2月25日星期日

生日開心天

今日人日祝人人生日開開心心

晨早就要朴去整車, 好彩老公仔跟埋黎
順便食個二人Donut coffee + 麥當當早餐
想起其實都好久沒有食過麥當當早餐
食了個咁肥的早餐當然要運動下
整完車我跟幾埋Cal 嫂嫂一班太太團去了做Yoga

下午同老公仔一齊清潔完間屋之後
去了個shopping spreed

其實都唔係因為人日, 不過我同老公仔今日都有生日禮物
好開心呀
我終於都的起心肝買了個mixer
準備學人整蛋糕
仲要是我最喜愛的粉紅色
而吳生就發啦, 買了最想的poker pack

還用rebate禮券為我家添了新的室內外溫度計/天氣標
等我知道點著衫

過了個很充實的一天,超級開心
不過累透返家只想睡

沒有留言:

發佈留言